UAB „Panevėžio regiono atliekų tvarkymo centras“ (PRATC), aptarnaujantis ir Pasvalio rajoną, primena gyventojams apie artėjantį terminą sumokėti vietinės rinkliavos mokestį už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą 2025 metams. Svarbu nelaukti paskutinės minutės, kad būtų išvengta vėlavimų.
Kaip apmokėti vietinę rinkliavą už atliekų tvarkymą?
Atsiskaityti už paslaugas yra siūloma keliais patogiais būdais. Greičiausias ir patogiausias – prisijungus prie specialios PRATC savitarnos svetainės:
Kiti galimi atsiskaitymo būdai:
- „Maxima“ prekybos centrų kasose;
- „Perlo paslaugos“ terminaluose ar naudojantis sąskaitų programėle „Perlas Go“;
- Per visų bankų interneto sistemas;
- Mokesčių platformoje „Viena sąskaita“.
Svarbu: Vykdant bet kurį mokėjimą, visuomet būtina teisingai nurodyti unikalų mokėtojo kodą atliekų rinkliavai.
Panašius priminimus atliekų rinkliavos mokėtojai gauna ir kituose Lietuvos regionuose.
Priminimai apie pradelstus mokėjimus
UAB „Panevėžio regiono atliekų tvarkymo centras“ pažymi, kad tie vietinės rinkliavos mokėtojai, kurie užmiršta sumokėti laiku, yra informuojami priminimais, siunčiamais trumposiomis žinutėmis ar elektroniniu paštu. Todėl gyventojai raginami pateikti savo elektroninio pašto adresus ir / ar telefono numerius, siekiant užtikrinti, kad informacija apie pradelstus mokėjimus Jus pasiektų laiku.
Vietinės rinkliavos mokėtojai, pageidaujantys mokėjimo pranešimus gauti elektroniniu paštu, gali kreiptis telefonu +370 45 432199 arba el. paštu [email protected].
Šaltinis: Pasvalio rajono savivaldybė
Komentarai